תקנון משלוחים/החזרות/החלפות
עלות המשלוח:
משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 249 ש״ח, כאשר הסכום יחושב לאחר הנחת קופון והטבת מבצעים (החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את הסכום בכל עת . הסכום יעודכן בפרסומי החברה)
במידה וסכום הרכישה נמוך מ249 ש״ח :
– שליח עד הבית – בעלות של 35 ש״ח
– משלוח לנקודת איסוף הקרובה לביתכם – עלות 25 ש״ח
– איסוף עצמי - חינם מקניון עזריאלי חיפה דוכן – פאנקי שופ.
– זמן הגעת המשלוח: עד 7 ימי עסקים*. (לרוב הזמנה תגיע מהר יותר!)
*ימי עסקים- ימי העסקים אינם כוללים את יום ביצוע ההזמנה, סופ״ש, חה״מ וערבי חג.
בחגי קניות- דוגמת בלאק פריידי, סייבר מאנדי וכו.. ייתכנו עיכובים בימי העסקים לחלוקת המשלוחים וזמני האספקה לטובת זמני אספקה שונים שיוגדרו על ידי החברה לאותה התקופה.
• במידה והזמנתם משלוח עד הבית – תתקבל הודעת SMS עם יציאת המשלוח לכיוונכם, ועוד הודעה כמה שעות לפני שהשליח יגיע לפתח ביתכם. אנא היו זמינים לענות לשליח.
• במידה והזמנתם משלוח לנקודת איסוף – תתקבל הודעת SMS עם יציאת המשלוח מהמחסן, והודעה נוספת כאשר המשלוח הגיע לנקודת האיסוף שבחרתם.
• אנא גשו לנקודת האיסוף עם ה- SMS שקיבלתם. לעיתים ישנו פער של כמה שעות בין קבלתה- SMS להימצאו בפועל בנקודת האיסוף.
שימו לב: לצערנו, לעיתים נקודת האיסוף שבחרתם נסגרת או מסרבת לקבל חבילות. (עקב ריבויחבילות).
במקרה כזה, תקבלו SMS לבחור נקודת איסוף חלופית, או שהחבילה תגיע לנקודת איסוףהקרובה ביותר לזו שבחרתם. תתקבל הודעת SMS על מקום איסוף החבילה – אנא עקבו אחרההוראות החדשות.
ביטול הזמנה, החלפה או החזרת פריטים:
במידה ועשיתם הזמנה ואתם מעוניינים לבטל או לבצע כל שינוי בהזמנה ניתן לפנות לשירותהלקוחות עד כארבע שעות לאחר הרכישה ( באותו יום העסקים).
במידה וההזמנה עדיין לא יצאה אליכם – ניתן יהיה לבצע שינויים בהזמנה.
אופן ביטול הזמנה:
1. ניתן לבטל הזמנה תוך 4 שעות מרגע ביצוע ההזמנה, באותו יום עסקים.
2. יש לעדכן במיידי לווצאפ או למייל על ההזמנה שבוטלה:
מספר ווצאפ לעדכון: 052-7866955
מייל לעדכון: funkyshop777@gmail.com
3. במידה וביטול ההזמנה התקבל לאחר שההזמנה יצאה להפצה – לא יינתן זיכוי על סכוםהמשלוח.
4. הזיכוי יתבצע תוך 14 ימי עסקים.
אופן החלפת מוצרים:
שימו לב לעקוב במדויק אחר ההוראות:
1 ניתן להחליף פריטים 14 יום לאחר שהתקבלו.
2 גרביים שלא נגרבו/כובסו – ובאריזתם המקורית שאינה הושחתה.
3 ביגוד שלא נלבש, ושעדיין עם התוויות או במארז מקורי וסגור.
4 יש לבצע הזמנה חדשה באתר עם המוצרים שתרצו במקום.
5 יש לבחור אופציה של משלוח עד הבית על מנת שנוכל לבצע את ההחלפה.
6 במידה וסכום הרכישה החדשה לא עובר 249 ש״ח, עלות המשלוח 35 ₪.
7 יש לעדכן במיידי לווצאפ או למייל שזוהי החלפה – ההזמנה תוגדר כהזמנה כפולה (מסירהואיסוף)
8 יש לציין את הפריטים שהוחזרו ( דגם וכמות)
מספר ווצאפ לעדכון: 052-7866955
מייל לעדכון: funkyshop777@gmail.com
• במידה ויש הפרש כספי בין המוצרים שהוחזרו להזמנה החדשה – חשבונך יזוכה עבור הפרש(נטו לאחר הנחות ועלות משלוח)
• הזיכוי יתבצע תוך 14 ימי עסקים.
אופן החזרת מוצרים:
לאחר קבלת החבילה – אם התחרטתם מכל סיבה שהיא, ובמידה שלא פתחתם את המוצר, ניתןלהחזיר אלינו את המוצר באמצעות דואר ישראל תוך 14 יום מיום קבלת ההזמנה.
1. ניתן להחזיר פריטים 14 יום לאחר שהתקבלו, רק גרביים שלא נגרבו/כובסו – ובאריזתםהמקורית שאינה הושחתה או ביגוד שלא נלבש, ושעדיין עם התוויות או במארז מקורי וסגור.
לא ניתן להחזיר מוצר לאחר שכובס, או נלבש.
2. יש לשלוח את הפריטים באריזת קרטון לכתובת הבאה:
טרנדית
ת.ד. 9787 חיפה, מיקוד 3109701
3. יש לעדכן במיידי לווצאפ או למייל על הפריטים שהוחזרו:
מספר ווצאפ לעדכון: 052-7866955
מייל לעדכון funkyshop777@gmail.com
4. אנא שימו לב שמשלוח בדואר אורך כ- 14 יום נוספים.
אנא ציינו את מספר ההזמנה ומספר הטלפון שלכם.
• ברגע שתתקבל החבילה, היא תבחן ע”י צוות הבקרה שלנו ואנחנו נשלח מייל המעדכן על זיכויאמצעי התשלום שלכם.
• שימו לב כי בעת החזרת מוצר מומלץ להשתמש בקופסא או בשקית המקורית בה נשלח הפריט.
• אנא ציינו את סיבת ההחזרה/ החלפה.
• לא נוכל לזכות קופסאות גרביים פתוחות או מוצרים משומשים, אלא אם חל פגם ביצור.
• לא יינתן זיכוי על הלבשה תחתונה שלא באריזתה המקורית.
• לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק ממארז או סט, אלא רק את המארז כולו על כלפריטיו.
• הזיכוי יתבצע תוך 14 ימי עסקים.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.
שרות הלקוחות שלנו זמין:
בימים א׳-ה׳ בין השעות 09:00 עד 20:00.
ביום שישי בין השעות 09:00 עד 12:00.
בטלפון או דרך הווצאפ 052-7866955
מייל ליצירת קשר: funkyshop777@gmail.com
מקווים שתהנו מהמוצרים שרכשתם ♥️